FANDOM

Stowarzyszenie Bohaterów to organizacja stworzona przez multimilionera Chinnera. Powstała ona po to, by ludzie mogli się tam rejestrować jako superbohaterowie z każdego miasta.

Historia PowstaniaEdytuj

Trzy lata przed wydarzeniami z fabuły, wnuczek Chinnera został zaatakowany przez Tajemniczą Istotę, jednak uratował go wtedy Saitama. Na znak wdzięczności dla anonimowego bohatera, bogacz postanowił stworzyć Stowarzyszenie Superbohaterów.

Narodowy Rejestr SuperbohaterówEdytuj

Hero Association Logo

Logo Stowarzyszenia Superbohaterów

Jest to baza danych zawierająca informacje o każdym rozpoznawalnym i zapisanym w niej herosie. Aby zarejestrować się jako superbohater, należy przystąpić do testu składającego się z dwóch części:
  1. Część Teoretyczna(Egzamin Pisemny) - zawartość testu nie jest nam znana, jednak Genos wspomniał, iż można zdobyć na nim maksymalnie 50 punktów, czyli połowę całej punktacji.
  2. Część Praktyczna(Test Sprawnościowy), składa się z:
  • Skoki na boki(30 sekund)
  • Bieg na 1500 metrów
  • Podnoszenie ciężarów
  • Skoki z przysiadu

Z części praktycznej również można otrzymać 50 punktów. Jeżeli pomyślnie przejdzie się egzamin, skutkuje to:

  • Oficjalnym wpisaniem do rejestru,
  • Otrzymywaniem przez bohatera pieniędzy za wykonane zadania,
  • Przynależenie do konkretnej klasy, określającej moc superbohatera,
  • Udział w rankingach popularności.

KlasyEdytuj

Stowarzyszenie Superbohaterów posiada system czterech klas, który segreguje superbohaterów według ich poziomu mocy, gdzie Klasa C jest najsłabsza, a Klasa S - najsilniejsza:

  • Klasa S - 17 superbohaterów
  • Klasa A - 38 superbohaterów
  • Klasa B - 101 superbohaterów
  • Klasa C - 390 superbohaterów

Łącznie 546 superbohaterów. Aby awansować do wyższej klasy, bohater musi osiągnąć 1. miejsce w rankingu swojej klasy, w takiej sytuacji może wnioskować o awans, lub pozostać w niższej randze. Jeżeli punktacja zdobyta na testach jest wysoka, świeży superbohater na starcie przydzielany jest do wysokiej klasy.