FANDOM

Krablante(カニランテ, Kanirante), to człowiek, który stał się Tajemniczą Istotą, w wyniku skonsumowania zbyt dużej ilości krabów, co spowodowało u niego cielesną metamorfozę.

Wygląd Edytuj

Krablante odznacza się postawą dużych gabarytów oraz wzrostem przekraczającym wymiary przeciętnego człowieka. Od pasa w górę przypomina humanoidalnego kraba i jest barwy czerwonej, natomiast dolna połowa to zwykłe, ludzkie nogi. Zamiast rąk posiada ogromne, ostre szczypce. Jedyną częścią garderoby, jaką nosi, jest biała bielizna.

OsobowośćEdytuj

Krablante po swojej przemianie stał się bezwzględnym potworem, który podąża po trupach do celu. Jego działania są często lekkomyślne, a także niebezpieczne. Jest mściwy i bezlitosny.[1]

HistoriaEdytuj

Plik:CrabandSaitama.png
Krablante napotkał Saitamę podczas terroryzowania Miasta Z, w poszukiwaniu chłopca, który dorysował mu sutki markerem, gdy ten spał na ławce. Widząc apatyczność i chłód bijący od mężczyzny nawet po tym, kiedy przedstawił mu swoją przerażającą osobę, potwór postanowił darować mu życie.[2] Potem jednak zmienia swe zamiary względem protagonisty, bowiem ten uratował małego rozrabiakę przed zemstą wściekłego Krablante i wdaje się z nim w potyczkę. Początkowo Saitama ma problemy z pokonaniem tak wielkiego, potężnego przeciwnika, lecz udaje mu się zebrać w sobie siłę i ostatecznie rozprawić się z Tajemniczą Istotą.[3]
Plik:CrabranteDeath.png

Moce i umiejętnościEdytuj

Ogromna siła:
Krablante, o czym świadczy jego barczysta postawa, posiada w sobie wiele wigoru. Może bez problemu wyrządzić człowiekowi wiele krzywdy jednym zamachem swoimi potężnymi szczypcami.[4]

Scissor Punch(シザーパンチ, Shizā Panchi):

Plik:Crabrante's Scissor Punch.png
Podczas walki wręcz, Krablante uderza z całej siły jego mocarnymi szczypcami, a moc uderzenia jest na tyle wielka, by zniszczyć nawet beton.[5]

PrzypisyEdytuj

  1. manga One-Punch Man:Rozdział 2;str.37
  2. manga One-Punch Man:Rozdział 2;str.28-31
  4. manga One-Punch Man:Rozdział 2;str.39
  5. anime One-Punch Man:Odcinek 1