FANDOM

Czarująca Maska (lub w innych wersjach Zamaskowany Czaruś, Słodka Maska, Zamaskowany Przystojniak) jest bohaterem klasy A zajmującym rangę 1. Prócz bycia bohaterem jest także modelem, piosenkarzem i aktorem.

Wygląd Edytuj

Czarująca Maska jest wysokim i szczupłym mężczyzną z żółtymi oczami i niebieskimi włosami długością sięgającymi do ramion. Jego fani określają go jako bardzo przystojnego. Zazwyczaj zakłada czarne spodnie, szarą koszulkę, na którą nakłada białą marynarkę i brązowe buty.

Gdy trwała walka z postacią zwaną Królem Mórz, Czarująca Maska został pokazany z krótkimi włosami, jednak później przy innych bohaterach, po walce z kosmitami, ukazano go z dłuższymi włosami.

Jego oczy zmieniają kolor na czerwony, gdy się wścieknie.

Osobowość Edytuj

Czarująca Maska jest osobą, która chce dobra dla mieszkańców i uważa, że bohater powinien być w stanie uratować ludzi, lecz również i piękny. Jest popularną osobą, która życzy wszystkim dobrze.

Jednak to tylko pozory. Posiada on też swoją złą stronę. Potrafi być bezlitosny i uważa, że trzeba zniszczyć wszystko co zostanie uznane przez niego za złe.

Uważa, że tylko bohaterowie klas A i S są warci jego uwagi. Jak twierdzi, został on w randze 1 klasy A i nie awansował, tylko dlatego, aby ktoś niedorzeczny nie przeszedł do klasy S.

Był on również zainteresowany Genosem, który był potwierdzeniem jego przekonań o tym, że bohater powinien być silny i piękny.

Zdolności Edytuj

Czarująca Maska jest niezwykle szybki, co możemy dostrzec, gdy gołą ręką odciął głowy złapanych obcych i nikt nie dał rady go powstrzymać. Świadczy to także o jego sile. Jest on na tyle silny, że mógłby bez wahania awansować do klasy S, co także przyznał Atomic Samurai.