FANDOM

Beast King (獣王, Jūō; pl. Król Bestii) – sztuczny mutant, stworzony przez Dr. Genusa w Domu Ewolucji. Beast King był przywódcą siły uderzeniowej swojego stwórcy, a także jego drugim najsilniejszym tworem, którego siłą przewyższał tylko Rzeźnik Kabuto.

Wygląd Edytuj

Beast King jest ogromnym, humanoidalnym lwem z grzywą i ogonem. Mimo posiadania pięciu palców u rąk, u stóp miał ich jedynie po cztery. Nosi on czarną koszulkę, zwierzęce futro na barkach, skórę leoparda owiniętą złotym pasem z klamrą w kształcie głowy lwa.

Osobowość Edytuj

Beast King często podnosi głos, warcząc i wykrzykując słowa. Mimo bycia drugim najsilniejszym mutantem, upaja się on swą mocą i denerwuje się tym, że Saitama ignoruje jego siłę. Warto także zauważyć, że nie przejął się śmiercią członków swojej drużyny.

Historia Edytuj

Widząc jak Saitama zabija Mosquito Girl, Dr. Genus wysyła swoją siłę uderzeniową, by jego mutanty porwały go dla swojego stwórcy.

Saitama pokonuje atakujących go członków drużyny przewodzonej przez Beast Kinga, Kamakyuriego, Frog Mana i Slugerousa, ale zostaje złapany przez Ground Dragona. Gdy Armored Gorilla postanawia walczyć z Genosem, Beast Kinga szykuje się do walki z Saitamą, próbując go zastraszyć. Jego przeciwnik wygląda na znudzonego groźbami, co jeszcze bardziej denerwuje Beast Kinga, którzy przypadkowo zabija Frog Mana i Slugerousa, a następnie zostaje zabity przez Saitamę. Jego szybka śmierć wystraszyła Armored Gorillę i Ziemnego Smoka.

Moce i umiejętności Edytuj

  • Niesamowita siła – Beast King jest niesamowicie silny, co pozwala mu bez problemów przebijać się przez budynki stojące mu na drodze.
  • Ekspert od walki wręcz – Beast Kinga, w walce, polega głównie na swoich pazurach, co sprawia, że jest niezwykle trudnym przeciwnikiem podczas walki wręcz.
  • Lwie cięcie (獅子斬, Shishi Zan) – cięcie pazurami, które potrafi przeciąć wszystko, włączając w to kamień.
  • Lwie cięcie: Deszcz meteorów (獅子斬流星群, Shishi Zan: Ryuuseigun) – szybka seria wielu lwich cięć.